الوین ( elvin )الوین ( elvin )، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

دل نوشته هایی برای پسر عزیزمان الوین

پایان سه ماهه اول بارداری

1391/10/10 17:34
نویسنده : پینار
675 بازدید
اشتراک گذاری

 دیروز پنج شنبه با بابایی رفته بودیم دکتر .

به دکی گفتم که برا تشکیل پرونده اومدم و ضمنا سه ماهه اولم داره تموم میشه.

دکتر برام سونو نوشت اما سونوی معمولی .

با بابايي برا سونو پايين اومدم و بيشتر از نيم ساعت منتظر شديم تا نوبت ما بشه دل تو دل نداشتم نگرانهمش استرس و نگران بودم.آخه يه خانومه تو مطب دكتر بود كه جنينش رشد نكرده بودناراحت و بايد كورتاژ ميشد اين خانم بدجوري نگرانم كرد.

 تا اينكه نوبت من شد بدون بايي رفتم داخل ،خانومه معاينه كرد و سونوي قبلي رو هم ازم خواست. همين كه گفت رشد جنين خوبهماچ دلم آروم گرفت خيلي سئوال تو ذهنم بود ازش بپرسم اما يادم رفت فقط گفت جفت پايينه و بايد مواظب باشي .بدون اينكه من جنسيت رو بپرسم خودش گفت تشخيصش سخته پاهاشو جمع كرده اما 70-60% ميشه گفت پسره قلب.

برا من مهم اين بود سالم باشه اما بابايي خيلي دلش پسر ميخواست بعد يه ساعت منم به بابايي گفتم پسره اونم خيلي ذوق كرد و خوشحال شد . هورا

راستي باباي تو مسير راهش يه سيموني ديده بود همش از اونجا تعريف ميكرد.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)