الوین ( elvin )الوین ( elvin )، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

دل نوشته هایی برای پسر عزیزمان الوین

کلاس شیردهی

1392/2/5 11:45
نویسنده : پینار
349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آروین جان مامانی

امروز صبح قبل رفتن به بهداشت رفتم امتحان دوره آموزشی .خدا رو شکر نمره قبولی رو گرفتم

بعد با بابایی رفتم بهداشت.

خانمه فشار و وزنمو هم اندازه گرفت و گفت همه چیز خوبه مامانی رفته رفته چاقتر میشه وزنم 9/69 بود نسبت به25 روز پیش که 68 بودم .نیشخند

ضربان قلبت هم خوب و منظم میزدقلب همین که داشتم ضربان قلبتو میشنیدم اون تو داشتی ورجه ورجه میکردی خانمه هم کلی خندید.قهقهه

بعد برام فیلم شیردهی رو گذاشت نیم ساعت طول کشید تا تموم بشه تو همین نیم ساعت همش تکون میخوردی و ضربه میزدی گاوچران

فیلم جالبی بود با اسم آنا سوتی خیلی رومانتیک و دوست داشتنی .خیال باطل

مامانی فدات شه خیلی دوستت دارم خیلی مشتاقم تا ببینم چه شکلی هستی .می بوسمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کوچولو
6 اردیبهشت 92 20:38
سلام ایشالا به سلامتی آروین کوچولو سالم بیات تو بغلت اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم
مامان کوچولو
7 اردیبهشت 92 21:43
لینکت کردم گلم