الوین ( elvin )الوین ( elvin )، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

دل نوشته هایی برای پسر عزیزمان الوین

قلب نی نی عزیزم

1391/8/5 19:13
نویسنده : پینار
247 بازدید
اشتراک گذاری

  وای خدای من چه لحظه های شیرینی قلب

روز چهارشنبه 3 آبان رفتم دکتر برام سونو نوشت، تا نوبیت من برسه استرسم زیادتر میشد.تا اینکه وارد اتاق سونو شدم. همین که دکتر سونو کرد ،دیدم وای جنین دیده میشه و کتر گفت قلبش هم منظمه crl هم 12 و جنین در 7 هفته و 4 روز بود.

تو اتاق سونو از خوشحالی نمیدونستم چیکار کنم فقط با خودم میگفتم خدایا شکرت به خاطر همه چیز.

وقتی جواب سونو رو پیش دکتر بردم گفت همه چیز نرماله ، و باید بری بهداشت و پرونده باز کنی تا یه سری آزمایشات خاصی اونا اقدام کنند .

ضمنا به خاطر این روز خوب رفتم برای عروسی برادر شوشو ( عموی نی نی نازم ) یه پیرهن خوشگل خریدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)