الوین ( elvin )الوین ( elvin )، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

دل نوشته هایی برای پسر عزیزمان الوین

اولين روز كاري بعد از مرخصي

1392/9/11 16:19
نویسنده : پینار
264 بازدید
اشتراک گذاری

صبح ساعت 9 با الوين رفتم مدرسه مدير و معاون كلي تحويلم گرفت مدير يه بلوز خوشگل هم برا الوين داد گفت كه اولين باره اومده مدرسه قبلا هم كادو اورده بود

خلاصه الوين بدون اينكه گريه كنه ساكت و آروم بود تا اينكه خوابش اومد و شير خواست منم رفتم نمازخونه تا براش شير بدم و بخوابونمش شير خورد و خوابيد در و آروم بستم اومدم دفتر

گفتن الوين كوگفتم خوابيده معاون خواست بره الوين رو نگاه كنه كه چه جوري خوابيده ديد كه در نمازخونه باز نميشه نگو كه درش خراب بوده و من خبر نداشتم

هر کاری کردیم در باز نشد رفتم از بیرون پنجره نگاه کردم و دیدم الوین عین خیالش نیست و خوابه خوابه در حال که همیشه با کوچکترین صدایی بیدار میشد شکر خدا پنجره کوچیکی داشت و باز بود زودی یه صندلی آوردن و از پنجره رفتم تو از پشت در ، درو باز کردم مدیر با دو تا صندلی تو دفتر یه جای خوب امده کرد و الوین رو بردم اونجا خوابید خلاصه اولین روز کاری من اینطوری تموم شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا
5 آذر 93 13:06
سلام خانمی خدا الوینتونو براتون نگهداره الی دویست ساله بشه ا من هم یه الوین دارم منتها ده ماهشه یه آبجی هم داره اسمش آیلینه اگه تو وبلاگتون معنی اسم پسرتونو می نوشتین خیلی خوب بود مرسی