الوین ( elvin )الوین ( elvin )، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

دل نوشته هایی برای پسر عزیزمان الوین

شروع 10 ماهگي

1392/12/13 23:51
نویسنده : پینار
795 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز گلم 

امروز 13 اسفند چهارمين سالگرد ازدواج  من و بابايي بود اما امسال متفاوت تر از سالهاي ديگه سه تايي با هم جشن گرفتيم .

فداي تو بشم كه با اومدنت به زندگيمون اين حس قشنگ رو به ما دادي 

هميشه و همه جا ميگم خدايا شكرت 

الوين جونم دوستت دارم 

امروز هم مثل هميشه با هم كلي بازي كرديم پرتاب كردن توپ رو هم يادگرفتي كلي ذوق ميكردي 

اينم عكس امروزت 

الوين

واي همش ميخواستم ازت عكس بگيرم اما توي وروجك فرار ميكردي  

 

 

اينجا هم من خندوندمت تا بابايي عكس بگيره مثل قبل ديگه به دوربين نگاه نميكني

از شدت خنده چشاتو هم بستي هههههههههههه

پسندها (1)

نظرات (2)

اشراق مامان علیرضا
17 اسفند 92 18:18
عزیزممممم ماشالله الوین جون روز به روز جیگر تر میشه
امید من
20 اسفند 92 11:12
سلام اهل ذوق، سلیقه و اهل تفکر هستید واین نشان از علاقه شما به تربیت صحیح برای فرزند را می رساند من چند مطلب برای بایسته های توجه به کودکان ونباید های توجه به فرزند و ... ؛ را نوشتم شاید ره گوشا باشد خوشحال می شوم به ما سری بزنید و نظر خوبتان را به ما بدید . ممنون نام ما [با نام اصلیmohamdjavad.niniweblog.com ]امید من ،[ونام فرعی] خاطرات طلایی با آدرس الکترونیکی farhadpourkivan91@gmail.com منتظر حضور سبزتان هستیم .