الوین ( elvin )الوین ( elvin )، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

دل نوشته هایی برای پسر عزیزمان الوین

دندون بالایی

1392/12/20 10:53
نویسنده : پینار
961 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جون عزیزم

درست دو ماه بعد از اولین دندونات 17 اسفند دندون فک بالایی هم دیده شد اخی چقدر سخته این دندون در آوردن 

فدات بشم همش هر چی دم دستت باشه میبری دهنت .

خیلی شلوغ شدی اما خوشگل ناز تر هم شدی هر جا میریم همه ازت تعریف میکنن و بغلت میکنن.

این روزا مامانی زیاد حال و حوصله نداره برا همین نمیتونم زیاد بنویسم 

دوستت دارم بوسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (1)

نظرات (2)

امید من
20 اسفند 92 11:10
سلام اهل ذوق، سلیقه و اهل تفکر هستید واین نشان از علاقه شما به تربیت صحیح برای فرزند را می رساند من چند مطلب برای بایسته های توجه به کودکان ونباید های توجه به فرزند و ... ؛ را نوشتم شاید ره گوشا باشد خوشحال می شوم به ما سری بزنید و نظر خوبتان را به ما بدید . ممنون نام ما [با نام اصلیmohamdjavad.niniweblog.com ]امید من ،[ونام فرعی] خاطرات طلایی با آدرس الکترونیکی farhadpourkivan91@gmail.com منتظر حضور سبزتان هستیم .
امید من
20 اسفند 92 11:22
سلام اهل ذوق، سلیقه و اهل تفکر هستید واین نشان از علاقه شما به تربیت صحیح برای فرزند را می رساند من چند مطلب برای بایسته های توجه به کودکان ونباید های توجه به فرزند و ... ؛ را نوشتم شاید ره گوشا باشد خوشحال می شوم به ما سری بزنید و نظر خوبتان را به ما بدید . ممنون نام ما [با نام اصلیmohamdjavad.niniweblog.com ]امید من ،[ونام فرعی] خاطرات طلایی با آدرس الکترونیکی farhadpourkivan91@gmail.com منتظر حضور سبزتان هستیم .