الوین ( elvin )الوین ( elvin )، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

دل نوشته هایی برای پسر عزیزمان الوین

بدون عنوان

1392/2/24 12:01
نویسنده : پینار
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی

این چند وقت سرم شلوغ بود نمیتونستم بیام و مطالب بنویسم

آخه هفته پیش درد شدیدی داشتم و اورژانسی با بابایی نصف شب رفیتم بیمارستان

اما خدا رو شکر همه چیز خوب و بهم سرم بستن و بعد 3 ساعت اومدیم خونه .

این هفته هم چند روزی خونه ننه بودم اونجا داشتن لحاف و تشکت رو آماده میکردن

وای خیلی ناز شده بود همش دلم میخواد تو رو رو همون تشک ببینم .

دکتر هم رفتم اونجا هم قلب نازت خیلی خوب و دقیق میزد دکی برام آزمایش پروتین نوشت همه چیز نرمال بود .

آروین جون مامانی این روزا تکونات واقعا بهم آرامش میده میخوام خوب اونجا بمونی و و تپل و مپل شی .همه فکر و خیالم تویی

همه جا به تو فکر میکنم. به روزی که بیای تو بغلم و نازت کنم بوست کنم

واقعا دیگه احساس میکنم شکمم برات خیلی تنگ شده آخه خودتو محکم میکوبی و میخوای بیای بیرون .

عزیز دلم میبوسمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)