الوین ( elvin )الوین ( elvin )، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

دل نوشته هایی برای پسر عزیزمان الوین

هفته 38 بارداری

1392/3/2 13:22
نویسنده : پینار
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی

امروز رفته بودم بهداشت خانمه وزنمو مثل قبل اندازه گرفت 88/70 بودم از اول بارداری وزنم خوب اضافه شده.

وای صدای قلب نازتو هم شنیدم همه چی دقیق و نرمال بود .گفت اگه سز بشم 5 روز دیگه میای بیرون اما من دلم میخواد طبیعی بدنیا بیای و تا اون موقع تپل و ناز بشی .

این روز ضربه هات خیلی محکم شده همش میخوای بیرون بیای.

برگشتنی هم از ثبت احوال فرهنگ نام گذاری رو گرفتیم

الان چند ساعتیه که دستمه اما اسم خوبی که به دلم بشینه هنوز پیدا نکردم

فکر کنم آخر سر همون اسم آروین رو برات میذاریم.

آروین جان مامانی دوستت دارم و خیلی دلم میخواد بیای بغلم اما یکم باید صبر کرد

میبوسمت عزیز مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کوچولو
6 خرداد 92 20:44
آروین اسمه قشنگیه به نظرم بهش بیاد آخه اسمه پیسلای خوشکل و شیطون بلاست ایشالا به موقعش به دنیا بیاد پیسله کوشولوت