الوین ( elvin )الوین ( elvin )، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

دل نوشته هایی برای پسر عزیزمان الوین

تشکیل پرونده تو بهداشت

1391/10/10 19:16
نویسنده : پینار
276 بازدید
اشتراک گذاری

 شنبه رفته بودم مدرسه، اون روز هم همش میخواستم اجازه بگیرم و برم بهداشت برا تشکیل پرونده از خوش شانسی یکی از همکارا اومد و گفت کلاستو میخوام منم خیلی خوشحال شدم با خود گفتم که این دو ساعت کلی کار میتونم انجام بدم به مهداد زنگ زدم و با هم رفتیم بهداشت.

به خانم رابط تو بهداشت گفتم که باردارم و برای تشکیل پرونده اومدم، اونم گفت خیلی دیر اومدی این چند مدت کجا بودی چرا قبل بارداری نیومدی تا یسری آزمایشات رو انجام بدی . خلاصه آخرش گفتم که قبلا این آزمایشات رو انجام دادم .

بعد برام یه سری آزمایش نوشت و گفت فردا باید قبل ساعت 9 بیای برای آزمایش دادن. مسئول آزمایشگاه هم پودری به نام دکستروز منو هیدرات داد تا یه ساعت قبل اومدن تو آب حل کنم و بخورم.

روز بعدش باز نیم ساعتی از مدیر مدرسه اجازه گرفتم و رفتم بهداشت البته تنهایی، آزمایشو دادمو و گفتن چهار شنبه جواب آماده میشه و میتونی بیای.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)