الوین ( elvin )الوین ( elvin )، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

دل نوشته هایی برای پسر عزیزمان الوین

پایان هفته 17

1391/10/17 17:46
نویسنده : پینار
630 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم فردا آخرين روز از پايان هفته 17هست .لبخند

از چهارشنبه تا به امروز كه جمعه است خونه ننه بودم. خيلي خوش گذشت پسر دايي هات( باباك و اتابك ) و پسر عمه ات ( حامد ) از ديدنم خيلي خوشحال بودن.

 چند وقت پيش هوس خوردن گوشت گنجشك كرده بودم كه هر كاري كرديم نتونستيم پيدا كنيم .اما ديروز دايي محبوبت چند تا آورد واي خيلي خوشمزه و خوش طمع بود برا من كه حرف نداشت هنوزم طعمش تو دهنمه .خيلي چسبيد.

نیشخندحتما تو هم از خوردنش لذت بردي. امروز بابايي بعد ناهار اومد دنبالم و بهم گفت كه ديگه زياد اينجا نمونم و اين چند روز خيلي تنهايي كشيدم .

 بابايي خيلي دلتنگ من و تو بود . الان باهم خونه خودمونيم . مثل هميشه اون با كتابا مشغوله منم وبلاگمو آپ ميكنم پنج شنبه دوباره ميرم دكتر آخه ديگه دارم وارد ماه پنجم ميشم عزيز ماماني خيلي دلم ميخواد ببينمت . اين هفته يكم تكوناتو احساس كردم همش لذت ميبرم . انشاا.. كه با اين تكونات تا آخر ماه 9 ماماني رو تنها نميذاري. دوستت دارم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسماچبغلقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)