الوین ( elvin )الوین ( elvin )، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

دل نوشته هایی برای پسر عزیزمان الوین

زیمان طبیعی یا سزارین

1392/3/7 17:35
نویسنده : پینار
1,046 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزم فردا ماه نه به سلامتی تموم میشه شنبه که رفتم دکتر معاینه ام کرد و گفت احتمال زایمان طبیعی 50-50 هستش برا همین این موضوع منو یکم نگران کرد،تا اینو به بابایی گفتم اونم منو از زایمان طبیعی منصرف کرد. ما دو دل موندم نمیدونم چیکار کنم. امروز که با دوستم حرف میزدم اونم بهم گفت که دکتر به اونم گفته بود 50-50 هستش اما باز طبیعی زایمان کرده . قراره منم برم پیش ماماها تا معاینه بشم اگه شانس زایمان طبیعی بیشتر باشه خیلی خوب میشه. عزیز دلم این روزا نمیدونم چرا حرکاتت یکم کمتر شده به خاطر استرسمنه یا اینکه جات تنگ شده.راستی هفته 38 که سونو دادم دکی گفت وزنت 3 کیلو شده . مامانی فدات شه دیگه داری بزرگ و تپل میشی. دوستت دارم میبوسمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)